1.11.2013

Uutuuksia

Huh, mulla on kyllä ollut huono onni elektroniikan kanssa viimeaikoina! Olen muutaman viikon sisään joutunut hommaamaan uuden läppärin ja uuden puhelimen, molemmista vanhat ovat käyttökelvottomassa kunnossa eivätkä mene takuuhuoltoon. Tämä tarkoittaa että vastaisuudessa joudun olemaan huomattavasti tiukempi raha-asioiden suhteen. Mutta no, onneksi se onnistuu multa ihan hyvin :) En tupakoi, käyn ulkona/juhlimassa vain hyvin harvoin ja senkin voin jättää pois tai olla 100% selvinpäin (pitäähän sitä kavereita nähdä, mutta ei se alkoholia vaadi!), vaatteita meillä on Leon kanssa molemmilla ihan tarpeeksi ja niin edelleen. Kyllä se tästä!

Salaa oon kuitenkin iloinen siitä, että mulla on nyt hyvät ja toimivat laitteet. Niin pitkään sitkutellut hajoilevien laitteiden kanssa!

iPhone 5C
hp envy

Tokihan sitä olis voinut valita jonkun halpispuhelimen ja halpisläppärin... Mutta molemmat on kuitenkin mulla jatkuvasti niin kovassa käytössä, että mieluummin hommaan kerralla kunnolliset ja maksan niitä sitten vähän pidempään - kotihoidontuella ei todellakaan makseta tällaisia ostoksia kerralla, eli osissa joudun makselemaan. Mutta sellaista se on! Mieluummin oon kotona Leon kanssa ja tingin joissain jutuissa ja maksan elektroniikkani osissa, kuin että menisin juuri nyt töihin. :)

Nyt pitää sit vaan olla tarkkana ettei Leo pääse näihin käsiksi... Vaikka yritys on kyllä kova!

Edes tuolin kaataminen ei auta...
(Ei välitetä tuosta johtosotkusta pöydän takana, eihän :D)

1 kommentti:

  1. Minkä hintanen toi läppäri oli? Oletko tykännyt käyttää sitä? Minulta hajosi juuri läppäri ja nyt olisi pakko ostaa uusi. Vaihtoehtoja vaan on niin paljon, etten oikein tiedä minkä laittaisin.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...