30.12.2012

Joulu tuli ja meni

Kokeilen nyt uudestaan tän päivittämistä puhelimella. Aiemmin kokeilin kerran ja ohjelma kadotti koko tekstin minkä olin kirjoittanut kun yritin liittää kuvaa, joten sen jälkeen ei taas jaksanut edes yrittää! Mutta ehkä tällä kertaa on parempi onni, ja kopioin kyllä tekstini ennen kuin yritän mitään kuvan lisäämistä :D

Joulu oli ihana. Lahjoja saatiin muutama mulle ja vähän enemmän Leolle. Mä sain mm. rahaa, sellaisen valaisimen mitä olin jo pitkään himoinnut, ja sellaisen ihanan soittorasiajutun mihin voin laittaa Leon kuvan. Leo sai kahdet aterinsetit lautasineen (Muumi & Nalle Puh -aiheiset), kolme lelua ja kaks settiä vaatteita. Jotain pieniä juttuja saatiin vielä lisäksi. Enemmän kuin tarpeeks meille. <3

Oon syönyt ihan surutta jouluruokaa ja herkkuja, ja ajattelin vielä ostaa uudeksi vuodeksi vähän herkkuja ennen kuin tapahtuu paluu arkeen ruuan suhteen. Farkut vähän kiristää jo ;)

Ensi kuussa Leo täyttää 6kk, joten tammikuun lopulla alkaa myös Leon kiinteiden syönti. :) Edelleen saa siis vain maitoa ja korviketta (ensimmäistä vähenevissä määrin kun imetys ei enää juuri onnistu päivällä, mutta siitä lisää joskus toiste).

Nyt yritän sitä kuvien liittämistä... :) Jos saan tämän lähetettyä blogiin ongelmitta niin vastaisuudessa tulee varmaan kirjoiteltua vähän useammin, käytän meinaan puhelinta aika paljon päivän aikana, konetta en niinkään. Kuvatkin saa helposti suoraan kännykästä. Nyt tosin oon jo ehtinyt poistaa kuvat kännykästä, mutta laitan lisää koneelta jossain välissä.

PS. Onko kenelläkään ideoita miten saan nää joululaulut pois päästä soimasta? :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...