8.12.2012

Keikalla

Kävin kuin kävinkin loppujen lopuks siellä Jukka Pojan keikalla! :) Arvoin pitkään että viittinkö vai enkö viitti mennä, mutta onneks menin. Pikkusisko jäi hoitaan Leoo, ja Leo oli herännyt vaan kerran! Sisko syötti tuttipullosta ja nukutti syliin, sen jälkeen vei takas nukkumaan. Olin kotona vasta joskus 2 aikaan, ja Leo oli sillon kiltisti nukkumassa, sisko odotteli hereillä.

Hermoilin etukäteen kovasti, että pärjäävätkö - sisko on 13-vuotias, mutta on kyllä ollut täällä Leoo hoitamassa tosi paljon (nyt tosin ekaa kertaa yksin!) ja luotan siihen että osaa käsitellä ja tietää missä tarvittavat tavarat on ja mitä tehdä, jos jotain käy. Mutta kyllä se silti vähän jännitti :)

En mä ehkä vielä päiväsaikaan uskaltais jättää pelkästään siskon hoitoon, mutta tiesin kokemuksesta että Leo lähinnä nukkuis koko ajan niin viitsin mennä. :)

Menin bussilla ja tulin taksilla, reissussa olin yhteensä nelisen tuntia kun busseja ei mennyt myöhemmin. Olin ihan yksin matkassa, pari siideriä join ja viestittelin parin kaverin kanssa kännykällä aikani kuluks :D Oli niin hyvät jutut, että nauroin yksinäni koko ajan.. Itse keikan aikana en enää juonut mitään vaan jammailin eturivissä, ja lähdin pois heti keikan loputtua. Eli siis ei mikään kauhea bileilta :)

Mutta oli kyllä tosi kivaa käydä jossain piitkästä aikaa. En oo Leon syntymän jälkeen varsinaisesti käynyt missään iltaa istumassa. Kerran kävin kyllä lukiokavereita tapaamassa, mutta sillonkin olin kaiken kaikkiaan kolmisen tuntia vain reissussa ja autolla liikenteessä. Baarissa olin viimeks meidän häiden jatkoilla tammikuussa, ja silloinkin selvin päin kun olin raskaana. :)

Jukka Poika oli tietenkin aivan mahtava. Yllätyin erittäin iloisesti siitä, että Jukka bändeineen soitti myös Soul Captain Bandilta pari biisiä, mm. Hypnoosiin joka on se biisi josta koko tykästyminen Jukka Poikaan lähti joskus 8 vuotta sitten. :) Se oli ehkä koko illan kohokohta, edelleen on yksi ehdottomista lempikappaleistani!

En muuten kyllä kuuntele mitään "suomireggaeta" enkä minkään muunkaan maalaista, ja ihan ensimmäistä kertaa olin millään tuollaisella keikalla - metallibändien ja japanilaisten bändien keikoilla oon ollut todella paljon, oon nähnyt yhteensä satoja eri bändejä! Mutta "reggaelta" ja sen sellaiselta oon tosiaan onnistunut välttymään. Keikalla oli tosi hyvä fiilis ja oli hauska katsella kun lavalla oli 7 ihmistä sen tyypillisen 4-5 sijaan.

Harmittaa ihan hirmu paljon, että unohdin ottaa järkkärin mukaan. :( Huomasin vasta bussissa. iPhonen kamera on tosi hyvä kännykkäkameraks, mutta ei sillä kyllä mitään keikkakuvia saa otettua. Tympeetä, varsinkin kun tuskin pitkään aikaan tuun missään keikoilla taas käymään. Olis ollut kiva kokeilla tota kameraa keikkakuvaamiseen.

Tässäpäs muutama huonolaatuinen iPhone-kuva nyt kuitenkin :)






Onneks menin, oli niin kivaa vaikka yksin olinkin liikenteessä :)

Kirjottelen taas Leon jutuista lähipäivinä! ♥ Viimeistään tiistaina kun on Leon 4kk lääkäri :) Vaikka tuleekin jo vajaan 2 viikon päästä 5kk täyteen! On vaan ollu aika kortilla ajat tuolla neuvolassa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...