4.12.2012

Nyt kyllä!

Oon tippunut kärryiltä tässä blogin päivittämisessä, mutta nyt pitää ottaa itseä taas niskasta kiinni ja alkaa kirjoitella ahkerammin! :) Tykkään tän kirjoittamisesta ja vietän kuitenkin joka päivä jonkun verran aikaa bloggerissa muiden blogeja lueskellen, eli kyllä mulla pitäis olla aikaa kirjoitellakin! Tähän omaan kämppään muuton jälkeen vaan on jotenkin jäänyt, vaikkei mulla edes ole mitenkään erityisen kiireistä elämä.

Leo on edelleen jatkuvasti ihan kamala känkkäränkkä jatkuvasti, paitsi sillon kun on vieraita :D Vissiin mun naama tylsistyttää tai jotain. Ei vaan - kai se johtuu lähinnä päiväunien kehnoudesta, jostain syystä Leon päiväunet lyheni jossain välissä tosi paljon ja niihin aikoihin se jatkuva ränääminenkin alkoi... Ja nyt sitten alkaa olla niin kylmä ettei viitsi laittaa ulos nukkumaan!

No, oon tässä parina päivänä nukkunu Leon kanssa yhdessä sohvalla yhdet tai kahdet päikkärit. Silleen ainakin saa sen vähän paremmin nukkumaan päiväunia. Yks päivä Leo nukku peräti 3 tuntia silleen, ite nukuin siitä 2 tuntia :D Haha. Teki hyvää niin pitkät päikkärit molemmille.

Nyt mulla tosin on kaikenlaista puuhaa tässä illalle vielä kun Leo meni nukkumaan, joten kirjoittelen joku toinen päivä taas paremmalla ajalla.

Tässä jotain viimeaikaisia Leon kuvia loppuun :)









2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...