26.11.2012

Uusi puhelin!

Hommasin nyt vihdoinkin taas iPhonen :) Se tuli tänään postissa ja oon hirmu tyytyväisenä leikkiny sillä kaikki Leon päiväunet ja nyt koko illan Leon mentyä yöunille :D

Tää taitaa olla mulla neljäs iPhone; oon aina syystä tai toisesta myynyt vanhan, ja välissä on ollut ties mitä puhelimia, mutta iPhone on kyllä se, johon aina palaan ja josta pidän kaikista eniten. Android-laitteitakin on ollut käytössä, ja vaikka Androidissa on monia hyviä puolia, niin on niitä iOS-laitteissakin, ja jälkimmäisten hyvät puolet vaan saa mut aina kallistumaan sinne Applen tuotteiden puolelle. (En tosin ymmärrä Apple-fanien Android-vihaa, enkä Android-fanien Apple-vihaa! Eikös se oo ihan sama mitä kaveri käyttää jos oma laite sopii itselle?!)

Yksi Applen huonoista puolista on kyllä mauttoman kalliit hinnat tuotteiden ollessa uusia, mutta iPhone 4S -puhelinta saa nyt 5:n jälkimainingeissa erittäin hyvään hintaan ottaen huomioon miten laadukas puhelin on kyseessä. Eli valinta osui siis 4S:ään :)

Oikealla ylhäällä Leo hymyilee kun näkee oman naamansa ruudusta :D
Hyvinhän sitä kyllä oon pärjännyt ihan vanhalla perus Nokiallakin viimeiset 5kk, mutta saa kai sitä välillä hommata jotain kivaa itselleen! :)

Kivasta puheenollen, pestasin äitini vahtimaan Leoo 12.12. että pääsen katsomaan Hobittia elokuvateatteriin! Oon vaan kerran ollut tuulettumassa Leon syntymän jälkeen (jos esim. huonekalushoppailua isovanhempien kanssa ei lasketa..), niin kivaa päästä vähän johonkin. Valitsin tosin klo 14:00 näytöksen että ehdin takas laittaan Leon nukkumaan :D

Harkitsen vielä että pitäskö kysyä jos saisin äidin lapsenhoitajaks myös yhtenä toisena päivänä, jos kävisin pikaisesti katsomassa Jukka Poikaa illalla Leon nukkumaanmenon jälkeen! Kai sitä nyt välillä vähän saa jossain käydä, vai mitä? :)

5 kommenttia:

  1. Saa ja pitää käydä! :) Ihana Leon hymykuva! :)

    VastaaPoista
  2. Minulla on myös sama puhelin, ja oon kyllä tykännyt. Enkä vaihtaisi enää takaisin nokialaisiin, enkä android-puhelimiin. Ja kyllä mammallakin on oikeus omaan aikaan, kummasti sitä pienen eron jälkeen jaksaakin aina paljon paremmin :)

    VastaaPoista
  3. Mäkin sain samaisen puhelimen etukäteisjoululahjana miekkoselta :) Vaikka 5 onkin jotain ominaisuuksia paranneltu, niin mulle tärkeä kamera oli kuitenkin sama mitä 4S:ssä ja hitusen edullisempi hintakin. Ensimmäinen iPhoneni ja oon ihan rakastunut siihen. Paitsi tyhmää, ettei valmiiksi puhelimen näytöllä olleita ohjelmia saa poistettua :/

    Ja saa käydä tietysti :) Jaksaa huomattavasti paremmin kun saa omat akut ladattua :)

    VastaaPoista
  4. Kerro lisää iPhonesta, onko se samanlainen kuin normi puhelin vai mitä eroa niissä on? Terveisin, tynnyrissä asuja :D
    Paljon tollanen vempain sitte maksaa? :D alko itseä kiinnostamaan

    VastaaPoista
  5. Joo todellakin saa ja pitääkin käydä! :)) Mulla olis kans suunnitelmissa mennä katsomaan Hobittia, jos vain saan kaverin mukaan, kun en yksin viitsi mennä :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...