25.9.2013

Sairastelua

Eilen Leo oli kipeänä ja näytti tältä:




Tänään mä oon kipeänä ja Leo näyttää tältä:


Tosi kiva... :D Oon toki iloinen että Leolla meni yhdessä päivässä ohi, varsinkin kun Leo oli oikeasti tosi kipeänä ja ihan surkea pikkuraukka... Mutta tänään mulla oli niin kehno ja väsynyt olo, että olipa kiva koittaa pysyä Leon perässä. Tuota kuvaa ottaessa olin juuri käpertynyt sohvalle viltin alle toiveissa lukea kirjaa samalla kun Leo leikkii lattialla, mutta Leo oli tietenkin eri mieltä mun kanssa, ja tuli päälle kiipeilemään. :D

Oltiin molemmat oltu tosi pitkään terveinä, mutta nyt pöpö tais tulla isoveljen perheen kautta, kun heidän nuorimmaisensa oli kipeän oloinen viikonloppuna kun nähtiin. Ja Leo tietysti tarjoili tuttia Adelelle ja lainaili tuttipulloakin. Leo muuten tarjoaa nykyään tuttia kaikille, mullekin se on jopa onnistunut muutaman kerran laittamaan tutin suuhun, kun oon tehnyt jotain niin etten oo huomannut. :D

Koittakaa te muut pysyä terveinä! <3

2 kommenttia:

  1. Täällä yksi uusi lukija ilmoittautuu :) Sinulle on myös haaste blogissani http://pienipojanpallero.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...