15.7.2013

Matalalentoa

Viime päivät on olleet melkoista matalalentoa, enkä oo ehtinyt/jaksanut kirjoitella tänne niin paljoa kuin haluaisin! Ollaan oltu joka päivä jossain päin kylässä tai muuten vaan liikkeellä, ja kotiin ollaan tultu Leon nukkuma-aikaan tai joskus jopa hieman myöhemmin. Leon mentyä nukkumaan oon lähinnä vaan tuijottanut Netflixiä enkä oo jaksanut kirjoitella mitään tänne. Tosi kivaa on kyllä ollut! :)

Isoisovanhemmilla vadelmia syömässä

Leo on ollut kauhean rauhaton öisin, enkä oikein tiedä johtuuko se siitä että ollaan oltu paljon aktiivisempia kuin yleensä, vai onko Leolla tulossa taas lisää hampaita. Veikkaisin hampaita, sillä aktiivisuus ei oo ennen vaikuttanut Leon yöuniin, ainakaan näin paljoa. Leolla on ääni ihan käheä yöllisten itkujen takia! Välillä mikään ei auta - ei syli, ei tuttipullo, ei tutti. Ja vaikka auttais niin suunnilleen puolen tunnin päästä Leo herää taas uudestaan.

Pojat kylvyssä

Leon syntymäpäivät lähenee uhkaavasti, ja suunnitelmia onkin tehty jos jonkinmoisia. Ihan kaikki kutsutut ei pääse, mutta noin 20 hengen porukka näyttäisi olevan tulossa, eli siis lähinnä mun lähimmät perheenjäsenet perheineen. Juhlat pidetään mun isovanhempien luona, sillä siellä voidaan olla ulkona isolla pihalla eikä istua täällä meidän 50 neliön kaksiossa keskellä kesää.

Aino auttaa perunoiden kaivamisessa

Tarjolle on tulossa ainakin kakkua (mahdollisesti kahdenlaista...), voileipäkakkua, keksejä/karkkia/limua, ja jotain suolaisia juttuja mitä ajattelin vielä tässä keksiä ja tehdä. Voi olla että tarjottavaa tulee oleen hieman liikaa, mutta mitäs pienistä, jaetaan niitä sitten halukkaille juhlien jälkeen. ;) Mieluummin liikaa kuin liian vähän!

Lempifarkut mahtuu vihdoinkin jalkaan piiiitkästä aikaa

Mun dieetti on sujunut niin hyvin, että varmasti tuun itsekin herkuttelemaan oikein kunnolla Leon syntymäpäivillä. Painoa on nyt toukokuun lopusta lähtenyt 7kg, ja tavoitepainoon (= 59,5kg) on enää vähän alle 3kg matkaa. Sitten kun oon päässyt tuosta kolmesta kilosta eroon niin katsotaan tilanne uudestaan. Painoin muutama vuosi sitten 55-56, mihin olin kyllä tyytyväinen, mutta saa nähdä jaksanko enää sinne asti laihduttaa. :D Oon kuitenkin 168cm pitkä, niin tuo vajaa 60 on ihan sopiva myös. Riippuu ehkä siitä, miten mukava olo mulla on silloin tuollaisissa kaksissa kivoissa farkuissa jotka kyllä menee nytkin päälle, mutta saa aikaan melkoiset jenkkakahvat. ;) Mulla oli viidet (!) farkut jotka ei mahtuneet päälle pitkiin aikoihin, mutta nyt niistä kolmet menee hyvin päälle ja on jopa mukavat, kahdet on vielä vähän siinä ja siinä.

Mutta ei siitä sen enempää. Leolla on tänään 1-vuotisneuvola klo 14.30, joten kirjoittelen siitä sitten illemmalla!

4 kommenttia:

  1. Vautsi! On ollut kyllä tosi kiva lukea "diettisi" tuloksista tai enemmänkin nähdä niitä! Tosi hienoa -7kg muutamassa kuukaudessa:)
    Itsekin yritän kovasti päästä ylimääräsistä kiloista eroon, vaikkakin (onneksi) kaikki 13 raskauskiloa on poissa!
    Haluaisitko joku päivä tehdä jonkinlaisen ruokapäiväkirjan syömisistäsi? Olisi kiva saada jotakin vinkkiä koska ilmeisestikin syöt hyvin tai ts. terveellisesti kun paino tippuu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, että dieettijuttuja jaksaa joku lukeakin! :D Oon aina vähän epäröivä laihdutusjuttujen suhteen, kun ne ei välttämättä kaikkia kiinnosta. :)

      Voisin vaikka tässä joku päivä kuvailla kaikki päivän ateriat ja tehdä sellaisen kuvaruokapäiväkirjan! Syön kyllä vähän liian yksipuolisesti mutta yritän parantaa tapojani jatkuvasti, kuvien ottaminen oliskin hyvä tapa motivoida itseä syömään vähän monipuolisemmin :)

      Poista
  2. Vau, hyvältä näyttää! :)

    Mä oon sun kanssa samoissa mitoissa, mutta mun kroppa on ihan kamalaa löllöä täynnä. Oon hävittäny kaikki lihakseni jonnekkin.. Ei vaan, mullakin on paino tippunut n.7kg helmikuun jälkeen eli hitaasti mutta varmasti yritän päästä takaisin raskautta edeltäviin mittoihin (n.58kg). Ei kai se auta kun alkaa liikkua enemmän ja jättää herkut kauppaan.. Vinkkejä otetaan vastaan miten sais itteä niskasta kiinni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Siis mulla on ihan sama, kroppa on ihan löllö haha! :D Kävin aiemmin salilla ja liikuin tooosi paljon enemmän ja näytin kyllä selvästi paremmalta vaikka painoo ei ollu hirveesti vähemmän ku nyt! Nyt kun paino on tippunu lähinnä ruokavalion avulla nii ne lihakset on todellakin kadonneet :/

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...