1.7.2013

Heinäkuun eka!

Kävin viime lauantaina ensimmäistä kertaa Leon syntymän jälkeen kunnolla ulkona - oon mä kyllä välillä käynyt esim. leffassa tai shoppailemassa, kerran jopa keikalla, mut nyt käytiin vallan baarissa asti. :) Tarkoitus ei ollut lähteä yhtään mihinkään, mutta päätettiin yhtäkkiä mun serkun kanssa että lähdetään kaupungille käymään! Leo oli jo nukkumassa ja valmiiks mun porukoiden luona, joten oli helppo lähteä.

Ilta oli ihan mahdottoman hauska, sisälsi paljon tanssimista ja mukavia uusia tuttavuuksia. Sunnuntaina olin aika koomassa koko päivän ja tultiin kotiin vasta sit kun oli jo melkein Leon nukkuma-aika, mut sellasta se on. :D En kuitenkaan käy juuri koskaan missään niin kerrankos sitä!

En jostain syystä ottanut koko iltana yhden ainutta kuvaa, vaikka normaalisti otan paljon kuvia kaikesta mahdollisesta, joten ei oo nyt näyttää mitään sen kummempaa todistusaineistoa siitä, että mäkin osaan pitää hauskaa aina välillä.

Aiemmin samana päivänä otettu kuva

Sunnuntai meni vähän ohi, mutta tänään ollaan jo oltu aamusta asti reippaina! Käytiin Leon kanssa jo kahdeksalta aamulla kaupassa, Ainokin oli mukana. En oo aiemmin ottanut Ainoo mukaan kauppareissuille, mutta nyt otin ja Aino vaikutti olleen ihan nätisti kaupan ulkopuolella sen aikaa kun me oltiin kaupassa! :) Käytiin juuri äsken myös päivän tokalla lenkillä!

Kaupasta ostin mm. kaikenlaisia siivousvälineitä ja tarkoitus olis siivota täällä meillä ihan silleen lattiasta kattoon -meiningillä pitkästä aikaa, ja alkaa myös raivaamaan ylimääräistä kamaa pois. Mulla on kaapeissa esim. paljon tavaroita joita tarvi sillon kun Leo oli pieni, mutta ei enää (imetystyyny, kantoliina jne.) Samoin mulla on vaatteita joita en käytä, ja Leon kaapissakin on sekaisin liian pieniä ja sopivia vaatteita. On siis todellakin aika pistää hihat heilumaan ja siivota täällä kunnolla!

Leo lauantaina

Uskomatonta, että nyt on jo heinäkuu ja Leo täyttää tässä kuussa vuoden!! Enää kolme viikkoa synttäreihin, apua! Mites teidän heinäkuu on lähtenyt käymään? :)

2 kommenttia:

  1. Ihan mieletön kuva Leosta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä huippu! :D Nauratti niin kovasti kun leukaa kutiteltiin!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...