17.7.2013

Siisti koti


Vihdoinkin siistimisurakka alkaa olla valmis. :) Leon ollessa pieni meillä oli aina tosi siistiä, mutta kuukausien vieriessä ja Leon alkaessa sotkea enemmän ja enemmän ja mun kärsiessä jostain ihme väsymyksestä muutama kuukausi sitten, kämppä alkoi pikkuhiljaa mennä päivä päivältä huonompaan kuntoon. Pidin paikat vain jotenkuten siisteinä ja kaapit tursusivat tavaraa.

Nyt oon viimeisen 2-3 viikon aikana pikkuhiljaa, vähän kerrallaan, siivonnut koko kämpän ihan lattiasta kattoon. Kaikki kaapit yhtä lukuunottamatta on järjestelty, ylimääräiset tavarat (talviset vaatteet, pienet vauvanvaatteet, imetystyyny ja muita tarvikkeita) on viety häkkivarastoon, kaikki turha heitetty tai lahjoitettu pois, ja muutenkin yleisilmettä siistitty. Oikeasti mun pitää vielä pestä lattiat, mutta kaiken muun oon pessyt jo, seinät ja kaapit ja kaikki. :) Lattiat pesen huomenna, tänään Leo ehti mennä jo nukkumaan, enkä jaksa alkaa pestä olohuonetta ja makuuhuonetta eri päivinä.

Näissä kuvissa näkyy kyllä vielä kolme pientä asiaa, jotka häiritsee mua nyt kamalasti, mutta olkoon. :D Siistimpää täällä on kuin pitkään aikaan, ja toivon mukaan jatkossa on taas helpompi myös ylläpitää sitä siisteyttä, kun ylimääräiset tavarat on viety pois.

2 kommenttia:

  1. Teillä on kaunis koti :)
    Mun täytyy kans aloittaa uudelleen kaappejen siivous urakka taaaaaas. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva että joku on sitä mieltä, kun mä oon aina niin epätyytyväinen tähän :D En vaan osaa sisustaa!

      Kaappien siivoominen on kyllä aika urakka, nyt varsinkin kun Leo on niin iso ja vilkas... Se osaa avata suurimman osan kaapeista ja penkoo kaiken alas, ja sit taas joskus on vaan kiire sulloo kamat kaappiin ja mennä Leon perässä! :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...