15.10.2012

Twitter!

Onko kukaan teistä Twitterissä? :)

Mietin tossa yks päivä, että olis kiva jos tähän blogiin sais jonkun miniblogijutun yhdistettyä, johon vois laittaa sellasia lyhyitä juttuja joita ei ihan blogipostaukseks asti viitsi kirjoitella... Ja sitten tajusin että tonne sivupalkkiin saa Twitterin hienosti liitettyä, joten menin ja tein sitten uuden Twitter-tunnuksen. Mulla oli jo ennestään Twitter, mutta tein nyt kuitenkin ihan uuden uutukaisen lähinnä tätä blogia varten.

Olis kiva seurailla muita pienten vauvojen äitejä Twitterissä, eli jos käytät ko. sivustoa niin vinkkaa kommenteissa tai Twitterissä :)

http://twitter.com/kuningasleopold

Saa seurata mutta ei oo pakko, se kun näkyy tuolla sivupalkissakin tosiaan ;)

Kuva ei liity tekstiin tasan mitenkään, mutta ei anneta sen häiritä. Näin hienosti nousee pää nykyään <3

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva tuo sun Twitter sivupalkki. Mullaki pitäis olla twitter tunnukset mutta ne on unohtunu ko en oo käyttäny! Pitää joskus kaivaa ne muistista.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on kiva :D Ensin se ei näkyny ollenkaan joten olin ihan harmissani, mut joskus seuraavana päivänä tms. se alko näkyyn, ei voi käsittää mut onneks näkyy nyt. :D

      Kaivappas ihmeessä! :D

      Poista
  2. Voi kun söpö kuva! Ja hurjasti on kasvanut jo.. Tajusinpa muuten tässä yks päivä et mä muistan sut jiiruvuosilta :D Voi mitä nostalgiaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, se on iso mies :D

      Hahaa! Noni! Oon katsellut sun kuvia (minäkö stalkkeri) blogistas ja näytät kamalan tutulta, onko siis mahdollista että mä muistan sut myös jostain? :D

      Hyvin muuten tunnistit sit, kun ottaa huomioon et painoin sillon 15-20kg enemmän, mulla oli naama täynnä lävistyksiä ja hiukset oli lyhyet ja todennäköisesti pinkit tai jotkut muut shokkivärillä värjätyt.. :D

      Poista
    2. Jotenki se tosta nimestä lähti ku ei toi hirveen yleinen ole.. En taida tuntee ketää samannimistä :) Olin perustaas JrockSuomee ni ehkä sielt. Sä taisit olla enemmän JaMEn puolel?

      Poista
    3. Totta! :) Aijaa! :O hahah! Mä olin ensin JaMElla mut sit kyl pitkään JrockSuomel kans! Mut jossai vaihees innostus japanilaiseen musiikkiin hiipu ja 2011 loppuun asti olin viel hommis mukana mut en enää sen jälkeen!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...