20.1.2013

Unettomuus

Leon syntymän jälkeen oon onnistunut pääosin nukahtaan tosi nopeesti - toki unen laatu ei oo kovin hyvää kun Leo heräilee edelleen öisin syömään, ja välillä valvotaan tuntia paria keskellä yötä kun Leo vaan riekkuu, mutta ainakin olen saanut nukahdettua nopeasti, ja yölläkin olen aina nukahtanut uudestaan heti kun Leo nukahtaa.

Jostain syystä viimeaikoina en oo saanutkaan nukuttua niin hyvin. Öisin nukahdan vielä aika hyvin syöttökertojen jälkeen, mutta nukkumaanmeno venyy usein aivan liian myöhäisiin kellonaikoihin, kun tulee vaan pyörittyä sängyssä. Tänään menin tosi väsyneenä nukkuun n. 22.45, ja tunnin päästä nousin ylös kun ei unta kuulunut.

Nukahtamisvaikeudet on aina vaivanneet mua, mutta toivoisin kovasti etteivät tulis takaisin yhtä pahoina kuin ennen. :/

Nyt kello on 00:40, ja ajattelin mennä kohta uudestaan yrittään. Onneks Leo suostuu yleensä nukkumaan ainakin yhdeksään aamuisin. :) Välillä herätään aiemmin, mutta suurimman osan ajasta yhdeksän aikaan! Aamuisin väsyttää silti aina ihan tuhottomasti, mutta Leo menee päiväunille viimeistään 2 tunnin päästä heräämisestä, ja joskus otankin nokoset Leon kanssa yhdessä sohvalla. Joskus nukutaan jopa 2 tuntia tuossa!

Ei mulla mitään kummempaa asiaa kyllä ollut, tulin muuten vaan vähän valittaan tänne. ;) Toivottavasti teillä muilla on ollut parempi ilta!

Ja jos joku haluaa vielä kysyä multa jotain, niin kommentoi kysymyspostaukseen. Vastaan niihin huomenna illalla Leon mentyä yöunille. :)

Mulla on aina välillä kaveri keittiössä kun kokkailen :)

Hyvää yötä ♥

2 kommenttia:

  1. Mulla on ihan sama uniongelma nykyään! Mistä lie johtuu :o inhottavaa kun väsyttää aina tosi paljon jo joskus 10 mutta sitten ei saa unta vasta kun joskun yöllä 1 :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tympeetä :( Pitäis varmaan kehittää itellekkin jotkut nukkumaanmenorutiinit jos se auttais :D Yleensä tulee mentyä suoraan koneen äärestä nukkumaan, mut jos tekis jotain muuta rentouttavaa ennen nukkumaanmenoa niin vois ehkä helpottaa sitä nukahtamista :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...